11:46 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش فوری

ابهام بزرگ در فروش‌ فوری‌ ایران‌خودرو و سایپا
پایگاه خبری راد: ایران‌خودرو و سایپا با وجود گذشت حدود سه ماه از آغاز فروش فوری محصولات‌شان، اطلاعاتی از تعداد خودروهای تحویل داده شده به مشتریان در این طرح در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهند. در این شرایط این پرسش مطرح است که آیا اصلا خودرویی تحویل مشتریان شده است!؟
اعتراض مشتریان ایران‌خودرو و سایپا به قیمت‌های تحویل خودرو
پایگاه خبری راد: برخی مشتریان دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا که در زمان‌های مختلف اقدام به پیش‌خرید محصولات این دو شرکت کرده‌اند، به قیمت‌های اعلام‌شده برای تحویل این خودروها اعتراض دارند.
فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت نیمه شعبان
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: فروش فوری محصولات سایپا به‌مناسبت نیمه شعبان و به منظور کنترل قیمت‌ها، فردا نیز ادامه خواهد داشت
عرضه پراید ۳۷ میلیونی
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا فروش فوری تعدادی از محصولات خود را از صبح امروز آغاز کرد. در این طرح، پراید به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
دوپینگ خودروسازان با فروش نقدی
پایگاه خبری راد: "عرضه شرکت‌های خودروساز به بازار در هیچ شرایطی نباید متوقف شود. اگر این اتفاق بیفتد قطعاً شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود."
ازسرگیری طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو از ۲۶ فروردین
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی ایران‌خودرو به دنبال طرح فروش فوری محصولات خود که از ماه‌های پایانی سال گذشته آغاز شد؛ از فردا (دوشنبه) طبق روال گذشته از ساعت ١٠ صبح آغاز خواهد شد.
هر آنچه که پیرامون فروش فوری خودروها می‌گذرد
پایگاه خبری راد: در پی اجرایی شدن طرح فروش فوری محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی در راستای تنظیم بازار، سوالات و حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون آن نقل می‌شود.
خودروسازان می‌توانند به تعهدات فروش فوری خود عمل کنند؟
پایگاه خبری راد: ایران‌خودرو شانزدهمین روز فروش فوری محصولات خود را با سمند و پژو ۴۰۵ آغاز کرد. بعد از گذشت فقط ۲۰ دقیقه ظرفیت فروش سمند و پژو ۴۰۵ به پایان رسید.
سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح فروش فوری اسفندماه محصولات سایپا، قیمت خودروی پراید فعلا هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.
بررسی افزایش لجام گسیخته قیمت خودرو در کمیسیون اصل 90
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی افزایش قیمت خودرو در روزهای جاری در جلسه فردا این کمیسیون خبر داد.
رفتارهای دولتی ها مسوول اتفاقات اخیر در بازر خودرو
پایگاه خبری راد: رفتارهای دولتی و خودروسازان مبنی بر اینکه بازار خودرو دارای حاشیه سود قابل توجهی است، در کنار افزایش تقاضا و ورود سرمایه‌های سرگردان عاملی شد تا پیش‌فروش‌ها هم نتوانند تاثیری بر افزایش قیمت های بازار بگذارد.
چرا مردم برای خرید خودرو هیجان دارند؟
پایگاه خبری راد: نرخ ارز، تورم انتظاری و حضور پررنگ دلالان در بازار خودرو. این سه، مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت خودرو هستند.
حباب قیمت‌ها در بازار خودرو شکسته می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شرکت دربازار شکسته خواهد شد.
فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن ماه
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا برای کنترل قیمت‌ها در بازار فروش فوری محصولات خود را آغاز می‌کند.
رکود بازار خودرو ادامه دارد
پایگاه خبری راد: با فروش خودروهای انبار شده توسط دلالان و برخی از متقاضیان غیر واقعی، روند کاهش قیمت تا اوایل سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.